Retourneren

 

Het kan natuurlijk voorkomen dat u toch besluit om een product niet te houden. Bij Koopjedeal bieden we u 30 dagen de tijd om aan te geven dat u een product wilt retourneren. Na deze 30 dagen heeft u nog eens 14 dagen de tijd om uw pakketje terug te sturen. Om alles in goede banen te leiden zijn er enkele simpele procedures welke u hieronder kunt lezen. Let op: de retourkosten liggen bij u als klant, tenzij de producten al beschadigd zijn bij ontvangst.

Aanmelden retourzending

Let op: heeft u een bestelling geplaatst voor 1 juli 2019? Stuur dan een e-mail naar [email protected]

  1. Ga naar deze deze pagina en klik op en meld u aan met uw ordernummer en e-mailadres;
  2. Doorloop alle stappen;
  3. Geef u pakketje af bij het gekozen postkantoor;
  4. Wij zullen het bedrag uiterlijk binnen 7 dagen na aanmelding van herroeping terugstorten.

Retour aanmelden

Niet goed? Geld terug! 

De Nederlandse wet bepaalt dat u recht heeft op een zichttermijn van 14 dagen. Koopjedeal verlengt deze termijn voor onze klanten tot 30 dagen. Dit doen wij zodat u rustig de tijd kunt nemen om te kijken of het product daadwerkelijk iets voor u is. Als u dan een product wilt retourneren, moet het wel aan een paar voorwaarden voldoen:

  1. Het product mag niet gebruikt zijn. U mag het product bekijken en beoordelen net zoals je dat in een fysieke winkel zou doen. 
  2. Het product is onbeschadigd. Het product wordt in de oorspronkelijke staat naar ons geretourneerd. Deze voorwaarde heeft ook betrekking op eventuele accessoires.  
  3. Indien er sprake is van een uitzondering op de vrijwillige 30 dagen zichttermijn staat dit op de productpagina vermeld. 

Producten met afwijkende retourvoorwaarden

Er zijn een aantal producten waarop afwijkende retourvoorwaarden van toepassing zijn. Het gaat hierbij om: 

  1. Producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden indien de verzegeling na levering is verbroken;
  2. Vouchers, cadeaukaarten en andere digitale producten die reeds in gebruik genomen zijn;
  3. Audio-, video-opnamen en computerprogrammatuur, waarvan de verzegeling na levering is verbroken;
  4. Levende producten zoals planten. Dit omdat het bederfelijke producten betreft.

Informatie over een defect product of verkeerde levering

Is het product beschadigd, defect of incompleet geleverd? 
Dan lossen we dit natuurlijk zo snel mogelijk op! 
Heeft u een klacht? Vul dan dit formulier in, zodat wij dit voor u kunnen oplossen. 

Lees meer

Informatie over het ruilen van een product 

Wilt u een product ruilen? Dat kan alleen als het originele product defect geleverd is of niet naar wens functioneert. Wilt u een nieuw product? Dan dient u het originele product retour te zenden en zelf een nieuwe bestelling te plaatsen op onze website.

Lees meer


Het retourneren van bederfelijke producten zoals planten is helaas niet mogelijk. Wel profiteer je van twee weken versgarantie. Dit houdt in dat jouw plant binnen deze tijdsframe geen gebreken mag vertonen.

 
Wij leveren uitsluitend 100% kwaliteitsproducten. Indien je van mening bent een plant te hebben ontvangen welke niet aan de kwaliteitsverwachting voldoet, neem dan contact met ons op. Wij zorgen altijd voor een passende oplossing.
 
Wanneer de planten geen gebreken vertonen en je toch besluit om deze te retourneren, kunnen wij geen volledige restitutie van het aankoopbedrag garanderen.

Informatie over garantie 

Is het product defect geraakt? Vaak heeft u dan recht op garantie. Wij geven standaard 1 jaar garantie op elektronische producten.

Lees meer

Oude elektronische apparatuur retour

Wanneer u een nieuwe bestelling bij ons plaatst, bieden wij u de mogelijkheid om uw oude elektronische apparatuur te retourneren bij ons. Dit is geheel gratis. De enige voorwaarde is wel dat het apparaat van gelijke grootte of kleiner is in vergelijking met de nieuwe bestelling. Dit in verband met de laadruimte van de vervoerder. De inname is definitief en uw apparaat wordt milieuvriendelijk en volgens de wettelijke regels verwerkt. Wenst u hier gebruik van te maken, neem dan contact op met ons via klant[email protected] Wij zullen dit in goede orde voor u verwerken.

Is iets nog niet helemaal duidelijk?

Zijn er nog punten die niet helemaal duidelijk zijn? Op onze FAQ-pagina kunt u het antwoord op veel vragen terugvinden. Mocht dit niet voldoende zijn, kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Onze medewerkers helpen u graag verder!

Product retourneren middels het modelformulier herroeping

Ook dit is mogelijk. Download/bekijk hier het modelformulier herroeping. (U dient uiteraard wel de retourkosten te betalen bij het postkantoor)

Contact opnemen kan altijd